Tandimplantater

Få genskabt dit tandsæt med tandimplantater

Hos Tandlægerne i Skibby kan vi tilbyde tandimplantater, så du kan få genskabt dit tandsæt og igen få et godt bid og et smukt smil.

Hvad er tandimplantater?

Tandimplantater fungerer som en kunstig tandrod og sættes ind der, hvor du mangler en tand. Oven på tandimplantater fæstnes en kunstig tand, der ikke kan skelnes fra dine øvrige tænder.

Tandimplantater er på den måde det tætteste, du kommer på naturlige tænder, og samtidig er det en løsning, der holder i rigtig mange år.

Grundig rådgivning og undersøgelse

Hvis det er aktuelt for dig med tandimplantater, så sørger vi altid for en grundig rådgivning og undersøgelse på vores klinik i Skibby, inden du beslutter dig endeligt. At erstatte sine tænder med kan være en stor beslutning, så vi sørger for at klæde dig så godt på som muligt, inden du skal træffe valget om tandimplantater.

Kontakt os for mere info om tandimplantater

Ring til os høre mere om mulighederne for tandimplantater eller fjernelse af visdomstænder. Vi lægger vægt på grundig og smertefri tandbehandling og modtager patienter fra hele Skibby, Frederikssund og omegn.