Tandimplantater

Fjernelse af visdomstænder

Tandimplantater er en af de behandlinger, vi tilbyder inden for tandkirurgi. Derudover kan vi også tilbyde fjernelse af visdomstænder, hvis de generer dig.

En visdomstand er den bagerste tand i tandrække, som der som regel ikke er plads til i munden. Derfor vokser de ofte skævt, er svære at renholde og samler bakterier. På den måde kan der opstå betændelse, og nabotænderne kan tage skade.

Derfor er det vigtigt at have fokus på fjernelse af visdomstænder, da det oftest er den mest hensigtsmæssige løsning.

Mange forestiller sig fjernelse af visdomstænder som noget meget ubehageligt, men med vores dygtige og professionelle kirurger kommer du sikkert gennem din fjernelse af visdomstænder.

Få genskabt dit tandsæt med tandimplantater

Hos Tandlægerne i Skibby kan vi tilbyde tandimplantater, så du kan få genskabt dit tandsæt og igen få et godt bid og et smukt smil.

Tandimplantater fungerer som en kunstig tandrod og sættes ind der, hvor du mangler en tand. Oven på tandimplantater fæstnes en kunstig tand, der ikke kan skelnes fra dine øvrige tænder.

Tandimplantater er på den måde det tætteste, du kommer på naturlige tænder, og samtidig er det en løsning, der holder i rigtig mange år.

Hvis det er aktuelt for dig med tandimplantater, så sørger vi altid for en grundig rådgivning og undersøgelse, inden du beslutter dig endeligt. At erstatte sine tænder med kan være en stor beslutning, så vi sørger for at klæde dig så godt på som muligt, inden du skal træffe valget.

Kontakt os for mere infor om fjernelse af visdomstænder eller tandimplantater

Ring til os høre mere om mulighederne for tandimplantater eller fjernelse af visdomstænder. Vi lægger vægt på grundig og smertefri tandbehandling og modtager patienter fra hele Skibby, Frederikssund og omegn.