Tandblegning

Få hvidere tænder

Hvis du er generet af misfarvninger eller mørke tænder, så kan vi hos Tandlægerne i Skibby tilbyde behandlinger med tandblegning, der giver dig et smukt og lysere smil.

Der findes flere forskellige metoder til at blege tænderne, og ved hjælp af kvalificeret rådgivning og i samråd med dig, finder vi frem til den rette tandblegningsmetode.

Afhjælpning af misfarvninger

Der kan være forskellige årsager til, at du oplever misfarvninger på tænderne, og nogle oplever at deres tænder bliver misfarvede af mad, drikke og tobak end andre.

Misfarvninger kan for eksempel opstå som følge af:

Tobak

Te og kaffe

Rødvin

Lakrids

Gulerødder

Sodavand

Bær

Selvfølgelig skal man ikke holde sig fra alt, men blot huske på, at alt bør indtages med måde, hvis man vil være sikret et flot smil og lyse tænder.

Få tandblegning udført af en professionel

I dag findes der flere billigere alternativer til tandblegning, som du kan købe på nettet og udføre derhjemme. Men vi anbefaler altid, at du får tandblegning udført af en professionel på en tandklinik, der har udstyret til at gøre det ordentligt.

Dels kan du være sikker på færre bivirkninger, da de skinner, man køber på internettet, ikke passer nær så godt, som dem vi får fremstillet, og derfor kan du risikere at opleve irritation af tandkødet.

Desuden er du sikret et meget pænere, effektivt og naturligt resultat, når du får udført tandblegningen af os, der har forstand på det.